12.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 4

"Free your mind & listen to music."


Daft Punk - Get lucky


Jason Mraz - I won't give up


Auburn - Perfect two

Day 4; Mine 3 yndlingssange lige nu.

Ovenover ses mine tre yndlingssange lige pt. Som jeg måske har nævnt før, så har jeg en meget bred musiksmag, og hører næsten al form for musik. Den første sang jeg har valgt som en af mine yndlingssange lige nu, er Daft Punk's nye sang 'Get Lucky'. Faktisk var jeg ikke særlig begejstret for sangen, da jeg første gang hørte den i radioen. Men efter at have lytte ordentligt til den, fangede den mig og jeg hører den nu uafbrudt. Den anden sang som også er en af mine 3 yndlingssange lige nu, er en med Jason Mraz. Jeg har altid godt kunne lide Hr. Mraz sange, men især denne her syntes jeg er rigtig sød. Til sidst har vi Auburn's sang 'Perfect Two'. Teksten er simpelthen så fin, og så er det jo en rigtig ørehænger - en sød sang til en sød en.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar