25.3.13

START WRITING

"Life is like writing with a pen. You can cross out your past but you can't erase it. All you've got to do is move on."


Efter at have læst et indlæg på Nanna Low's blog, omkring disse to super lækre notesbøger, hoppede jeg igår i Tigerbutikken, for at hente sådan et par to lækre sager med hjem.

Til en 10'er stykket, syntes jeg bestemt at de er pengene hver. Og ikke nok med at de er gode at skrive i, så er de jo også virkelig flotte bare at have stående på en hylde. To flotte notesbøger, som jeg helt klart kan anbefale!

Idag har jeg været sammen med søde Emilie. Vi gik en dejlig lang tur rundt om alle søerne, ved Østerbro, og vi fik også skudt en helt masse billeder. Flot udsigt og outfit-billeder vil komme på bloggen, enten senere idag eller i morgen. Ud over dejligt selskab af Emilie, har jeg også været en tur til frisøren idag, for at få frisket mine etager op, og planlægge hår til min konfirmation.

Hvad syntes I om notesbøgerne?
Hvad har I lavet på denne skønne solrige dag?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar