21.3.13

OOYD = OUTFIT OF YESTERDAY

"Baby, don't lose who you are."

Cardigan - Vero Moda // Sort langærmet bluse - Vero Moda //  Sorte bukser - Pieces //


Don't stress. Do your best. Forget the rest.

Jeg syntes at det var blevet tid til endnu et OUTFIT OF THE DAY her på bloggen. Dette outfit, som I kan se på billederne ovenover, er hvad jeg hoppede ned i igår. Den høje sne var faldet, og jeg var i mit garderobeskab på en længere jagt, efter noget varmt at tage på på denne snefulde dag. Som jeg sidder og skriver dette, kommer jeg i tanke om, at jeg vist for længe siden, lovede jer at I ville få cardiganen at se i et outfit, og jeg er derfor rigtig ked af, at det først er nu I får den at se.

Jeg har som sagt valgt at sætte den strikkede cardigan i fokus, i dette outfit. Personligt syntes jeg, at denne cardigan er rigtig svær at sammensætte i outfits. Den har sort i sig, men ud over det, har den ikke rigtig en farve som man finder i andet tøj - i hvert fald ikke hvis man er mig. Den er rigtig flot med helt sort tøj til, for den gør virkelig outfitet stilet, men uden at det bliver kedeligt at se på.

Kan I lide cardiganen?
Hvordan ville I style den?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar