21.1.13

Seven kind of rings

"A ring is round, it has no end. That's how long we'll be best friends"
Syv ringe fra Vila - 79,95 kr.
Jeg fik idag pludselig sådan en lyst til at forkæle mig selv lidt, og jeg valgte derfor at smutte på gaden og tjekke udsalget ud forskellige steder. Der i blandt en masse fedt tøj fandt jeg disse fine fingerringe. Jeg er helt vild med den metalfarve de har, og det rå look de giver. Valget stod mellem de samme ringe i sølv, guld eller denne metalfarve - og der løb metalfarven altså med sejeren, da jeg godt kunen tænke mig at gøre mit look lidt mere rådt, og da de også passer rigtig godt til den nye jumpsuit jeg købte i lørdags (Se den her)

På billederne under har jeg stylet ringene på to forskellige måder, men man kan selvfølgelig style dem præcis som man vil.


Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Hey søde Niko :D
    Jeg har lige siddet og læst på din blog, og har dermed konstateret at det er ALT for lang tid siden at jeg har læst den. Jeg har også konstateret, at det skal der laves om på, for den er jo kort sagt HELT FANTASTISK... Du er pisse dygtig til at skrive, du tager de smukkeste billeder, er god til at skrive ofte, og så er din blog bare fyldt med så meget god inspiration :) Det var bare det jeg ville sige <3
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Clir! Ej det betyder virkelig meget for mig, at du kan lide min blog :) Jeg er rigtig glad for at du har lyst til at læse den, og også at det giver dig inspiration - det er altid fedt at kunne inspirere andre!
      Jeg er glad for at du kan lide billederne, for det er noget jeg kæmper meget med at få til at blive godt, da det jo ikke ligefrem er det bedste kamera jeg har ;)
      Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal sige, for er bare så glad for din kommentar! Du skulle se mit ansigt nu :D Tak, tak, tak søde!<3

      Og forresten er din blog da også virkelig god :) <3

      Kys og Knus Niko

      Slet